wtorek, 25 czerwca 2013

Panna Potworkowa :)

Na początek kwiatek dla Was...



I właścicielka łapki:


W końcu kupiłam monsterkę, używaną po dziecku...
Opis na aukcji "stan b. dobry" przyszło coś  w stanie przed trupkowym...
Brudne, skołtunione z tyłu głowy popisane długopisem.
Pod oryginalnym ubrankiem kryła się żółta, zaschnięta skorupa "czegośtam". 
Z początku strasznie byłam rozczarowana jej stanem jednak prawie wszystko udało się doczyścić i  doprowadzić do porządku. 
Więc dobrze jest. 


Fajną ma grzywkę i stopy.
Tylko braku paznokci u rąk nie mogę darować,
dużo tracą na wyglądzie więc "zrobiłam" je lakierem.


Wampirki nie ominęłam faza na ścinanie włosów.
Włosy chciałam tylko wyrównać , potem wyrównać jeszcze bardziej no i wyszło.
Szkoda, w dłuższych bardziej mi się podobała.
Zostaje re-root w przyszłości.


(pedikiurem też trzeba się pochwalić :P )



I na koniec jeszcze reklama. 
Bluza do kupienia jest:


To tyle. 
Dobrej nocy.

17 komentarzy:

  1. Śliczna Draka :) fajnie,że doprowadziłaś ją do "używalności" :)

    Bluza jak zawsze - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza zajebista :) a monsterkę świetnie doprowadziłaś do stanu "lalka" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna monsterka i śliczna bluza :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Monsterki są fajne, moje obecnie w SPA-czekam na ich powrót z ciekawością :)
    Fajnie, że udało Ci się ją tak świetnie wyprowadzić ;Z drugiej strony jak można pisać, że coś jest w bdb. stanie gdy nie pokrywa się to z rzeczywistością. Gdzie ludzka uczciwość ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam czy swojej w przyszłości nie wysłać. :) Dużych uszczerbków na "zdrowiu" nie miała na szczęście poza włosami i śladami długopisu. Ale sprzedający mógłby ją chociaż obmyć trochę. :/ Mnie byłoby wstyd wysyłać brudną lalkę komukolwiek.

      Usuń
    2. Wysłać do Kamarzy ? Pisałaś w komentarzu u Asi na blogu,że nie lubisz jej(Kamarzy) makijaży... cytat: Miuki-chan10 lipca 2013 10:26

      Osobiście makijaży Kamarzy nie lubię choć całkiem ciekawie wyglądają oczy u Twoich monsterek. "
      Ja gdybym nie lubiła makijaży danej osoby,to nie wysyłałabym do niej lalki.Sorry,że to piszę,ale coś mi tu nie pasuje :/

      Usuń
    3. A gdzie napisałam że to właśnie do niej chcę wysłać?
      W powyższych komentarzach jest mowa jedynie o spa a nie o tym kto miałby je wykonać. Nie wiedziałam do kogo poszły monsterki Asi aż nie ujawniła tego w dzisiejszym poście. Chyba że napisała o tym wcześniej ale mi umknęło.
      Nie tylko Kamarza jak mi się zadaje robi nowe makijaże tym lakom i mam nadzieję znaleźć kogoś kogo styl bardziej trafi w mój gust.

      Usuń
  5. Chociaż udało ci się ją doprowadzić do stanu o nazwie "przyzwoita lalka". Jak nie chcesz żeby włosy tak odstawały od twarzy to oblej je gorącą wodą od góry spokojnie nic się nie stanie lalce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rade, jeszcze wrzątkiem jej włosów ogarnąć nie próbowałam. :)

      Usuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje prace, dlatego chciałabym Cię zaprosić na www.qrkoko.pl, gdzie z okazji przeprowadzki na nową stronę organizuję konkurs z nagrodami rzeczowymi. Zachęcam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Razem z kilkoma znajomymi chciałyśmy spotkać się na babskich plotkach z kreatywnymi kobietami z Białegostoku.
    Jeżeli jest pani zainteresowana wszystkie szczegóły są na http://bialystokreatywny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluza!!!!! A zakup Monsterki.... no cóż różnie można trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, chcieliśmy Cię zaprosić na trzecie już spotkanie kreatywnych kobiet z Podlasia. Poznajemy się tam nawzajem i wymieniamy doświadczeniami. Dobre towarzystwo i dobra kawa gwarantowana :) Jeżeli masz czas i ochotę wpadnij :)

    Więcej szczegółów na blogu: http://bialystokreatywny.blogspot.com/
    oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/events/625812344136388/

    Pojawiają się tam aktualne informacje o spotkaniu oraz relacje z nich. Będzie nam bardzo miło jeżeli się pojawisz :) Zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że jednak ta Monsterka trafiła w dobre ręce.Była zaniedbana,
    po oddaniu jej czasu.Znowu cieszy się czystym ciałkiem, nową fryzurką.I nawet lakierem.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, chcieliśmy Cię zaprosić do nowo utworzonej grupy dyskusyjnej na Facebooku - Blogerzy Białystok. Jest to grupa zrzeszająca wszystkich blogerów z Białegostoku.

    Jeżeli masz ochotę dołącz do nas :)

    https://www.facebook.com/groups/blogerzybstk/

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa, śliczna Draculaura! Kiedyś nawet zrobiłam kolczyki z jej podobizna :)

    OdpowiedzUsuń