piątek, 8 lutego 2013

Miś

Zostałam nominowana przez Effie do Versatile Blogger. 
Niezbyt nadaje się do takich zabaw, wolę pytania bo tak to niezbyt wiem co mam napisać.
Zasady pewnie są znane ale tradycyjnie już nie wszystkie będę przestrzegać.
Nikogo nie nominuję, jak ktoś ma ochotę to może wziąć udział i podzielić się jakimiś informacjami o sobie nawet pod tą notką.

Tak więc teraz 7 faktów o mnie:
1. Jestem skrajnie introwertyczna, ciężko nawiązuje nowe znajomości i je utrzymuje.
2. W internecie działa moje tak jakby sieciowe alter ego.
3. Uwielbiam japońską serie Kamen Rider. To takie Power Rangers z tylko jednym bohaterem w kostiumie.
4. Nie lubię kawy a i tak ją piję bo myślę ze w końcu się przyzwyczaję   
(Ale tylko rozpuszczalną i cappuccino)
5. Nie lubię bibliotek, atmosferą kojarzą mi się z cmentarzem (nie pytajcie czemu, sama tego nie wiem).
6. Nienawidzę kupować ubrań,  mogę mieć dwie pary spodni i mnie to wystarcza.
7. Nie umiałabym powiedzieć jakie kolory lubię a których nie. Nie założyłabym pomarańczowej koszulki a mam w tym kolorze ściany w pokoju. Nie podobają mi się moje panny w zieleni a gdziekolwiek indziej kolor mi nie przeszkadza. Chyba tylko niebieski lubię w każdej kombinacji. 

A żeby nie było pusto, zdjęcia na których wyjaśni się tytuł.








I zabawa z filtrami:

12 komentarzy:

  1. Dzięki że odpowiedziałaś :) Kocham tą bluzę jejku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta rozpinana bluza i bluzka z misiem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza super :-) koszulka z misiem słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka z misiem i ta bluza na różowy suwak też :)))
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ta bluza boska!!CHCĘ!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny misiaczek, rozpieszczasz ją na maksa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamen Rideeeeeeeeeeeeer <3

    OdpowiedzUsuń