sobota, 5 stycznia 2013

Wpis sponsorowany przez nawrót zimy...

Notką poniższą chodzimy w rok 2013, o tak:



Zima sobie o nas przypomniała a ja przypomniałam sobie o tym że mam niedaleko zalew. Wybrałam się wiec poodmrażać sobie palce bo nikt przecież nie będzie tak durny by kręcić się tam w taką pogodę (poza mną oczywiście).
Ludu było mało, raptem jeden facet, czyli dla mnie dość bym uciekała na drugi koniec plaży.
Dodatkowo, zimno, wiatr piździ, nogi Jelly gną się w kolanach i stać nie chce a baterie w aparacie zdychają bo zapomniałam zmienić.
W konsekwencji zdjęć jest mało i takie średnie, no ale są. 








Wcześniej miałam więcej cierpliwości do pozowania Jelly i mogłam poświęcić się bardziej dla lepszego ujęcia (potażać po ziemi chociażby). Ale i pogoda była lepsza. Mimo wszystko  kto chce dać mi kopa motywacyjnego w cztery litery by stare, dobre czasy porządnych zdjęć wróciły?

I bonus sylwestrowy:


Miłego wieczoru!

12 komentarzy:

  1. Co Ty chcesz od zdjęć :) Mnie się bardzo podobają. Zwłaszcza te dwa z Jelly wmontowaną w ogrodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a zdjęcia mogłyby być lepsze. Większość jest robiona od góry i są to po dwa ujęcia jednej pozy, jakbym np. przyklękła w śniegu to lepiej wyszłaby buźka Jelly. A z tym ogrodzeniem to było trochę zabawy. :D Z początku chciałam zrobić jej jakieś zdjęcie z drugiej strony płotu ale ciągle spadała/przewracała się. Tylko w takiej pozie jako tako się utrzymała.

      Usuń
  2. Hahaha. Ostatnie, sylwestrowe zdjęcie razbraja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekły mnie zdjęcia 7 i 8 (nie licząc nielalkowych ;P)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się zdjęcia bardzo podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoją Jelly! :) Na ogrodzeniu wygląda genialnie! A pozy dobrałaś idealnie... ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia ^-^
    //Niezalogowana Tamashire :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałości :) A ten sweterek i czapeczka istne cuda - nie wspominając już o sukieneczce i bolerku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdjęcia na ogrodzeniu cudne :3
    Chyba sama zrobiłaś(wydziergałaś lud wyszydełkowałaś) kurteczkę/płaszczyk i czapkę, co nie ? Genialne :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są bardzo fajne, o co chodzi?
    Te na parkanie i sylwestrowe bardzo mi przypadły do gustu.
    Stroje ma maleństwo świetne :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi tam sie zdjecia bardzo podobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię twoją lalkę.. nie wiem dlaczego.. chyba przez wiga, ogólnie lubię takie lekko kręcone włosy *^*

    OdpowiedzUsuń