środa, 30 stycznia 2013

Słodkości

Mały słodziak prezentuje nową bluzę zapinaną na suwak.
Pierwsze podejście wiec super nie jest ale wiem już co w przyszłości robić inaczej.
Proszę uwagi nie zwracać na krzywy szew, zajeździłam maszyną próbami uszycia sweterka i szyje dalej ręcznie. Będzie też jeszcze trochę ciuchów w gwiazdki bo sporo tego materiału zostało.



Dzisiejsze zakupy.
Kubeczek jest świetny, chodził za mną od prawie tygodnia. :)
Był jeszcze z niebieską "wstążką" na górze, wypatrzony w pepco. ;D


Słodki kubeczek z jeszcze słodszą zawartością.





Pozdrawiam. :)

17 komentarzy:

  1. Sweet kubek. Ja ubostwiam pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest CUDNA :D powiem ci, że ja też szyje ręcznie ubranka bo moja maszyna jest do kitu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam właśnie taki tylko że niebieski. Słitaśne są ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham twoją Jelly! Normalnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza wyszła bardzo ładnie :))) A kubek jest fajniusi.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluza :D
    i te krejzi zdjęcia z lalką w kubku 8D

    OdpowiedzUsuń
  7. Patent na bluzę z ekspresem fajny-jeszcze nie widziałam u nikogo :)
    Zestaw kubek+panna=sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta bluza :) Jelly <3

    OdpowiedzUsuń
  9. super bluza i nawet ma suwak!! a kubeczek słitaśny,choć zawartość jeszcze słodsza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia Jelly z kubeczkiem są cudne!!! :) Bluza jest fenomenalna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Ci wyszła:D Ja tez muszę się nauczyć szyc xD
    Cudnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza cudowna :3
    najładniejsze wg mnie 5

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

  14. Super bluza
    a kubeczek wymiata !♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza cudna :-) ja tam szyć nie umiem...

    OdpowiedzUsuń