czwartek, 24 stycznia 2013

Paczuszka :)

Jak pewnie niektórzy wiedzą wygrałam bransoletkę u Pauliny. Można było zaprojektować własną lub wybrać niespodziankę, zdecydowałam się na drugą opcję i poprosiłam by znalazła się na niej przywieszka ze zdjęciem. Paczka przyszła wczoraj a niej - same cudowności! 
Zdjęcia dość słabe i nie oddające uroku tych skarbów, szczególnie wyzwaniem było złapanie ostrości na obrazek za szkiełkiem. Zresztą sami zobaczcie. :D

Droga Paulino, bardzo dziękuję za te śliczności. Są naprawdę piękne a bransoletka po prostu cudna! Dziękuję :*

Bransoletka z kotem: 
(lepsze zdjęcie możecie znaleźć tu, na hand-made'owym blogu Pauliny)




Kolczyki natychmiast po wyjęciu zgarnęła sobie moja mama. 
Jakoś udało mi się wypożyczyć je do zdjęć zanim pobiegła je chować u siebie.


I dumna Jelly prezentuje magnesik ze swoją podobizną.



Były też malutkie naprasowanki, niektóre obrazki są naprawdę tyciusie a mimo to bardzo wyraźne. 
Miś z łatką za główce jest rozczulający a wszystkie są tak urocze że szkoda będzie ich użyć.


16 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej!
    Jelly prezentuje się bardzo ładnie na tych zdjęciach.

    hellomydoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o :) a własnie napisałam do Ciebie w sprawie zdjęcia :) bo ja zapomniałam zrobić :) mogę sobie ukraść na bloga ?? bo właśnie piszę notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taka klimatyczna ta bransoletka ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję cudownych nagród :D
    Zapraszam : moda-pullip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaa, bransoletka z Cheshire, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki ! Cudności wygrałaś :3

    Fajne by było gdybyś "poznała" Lizzy u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Śliczne prezenty dostałaś! Bransoletka rewelacyjna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki! Śliczne prezenty dostałaś!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :-) ja też dostałam same cudowności od Pauliny :-) dziewczyna jest niesamowita :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka boska ta bransoletka, po prostu śliczna, i Cheshire *0*
    zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. same śliczności!!!Paauliśka to mega talenciara!!! :) a ty masz szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale genialna bransoletka! I kolczyki. i inne. wszytsko przecudna *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest niesamowite! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń