sobota, 1 grudnia 2012

Trochę późno ale... Libster Blogx2

No to tak, jakiś czas temu zostałam nominowana przez Kremoowadoll a następnie Battery do zabawy. Przepraszam dziewczyny że tyle zajęło mi zebranie się do tego. 
Zacznę od pytań od Kremowej:

1) Warzywa czy owoce?
Owoce.
2) Koala czy panda ? :^
Panda, koale zawsze wyglądają mi na jakieś takie półprzytomne.
3) A gdybyś miała wybrać swojego idola/idolkę byłaby/byłyby to...
Chyba nie mam nikogo takiego, choć godzinami mogłabym słuchać głosu Kengo Ohkuchiego którego określam żartobliwie moim przyszłym mężem :).
4) Lubię placki : co ty na to ?
Się zapytam, jakie?
5) A która tak wg jest godzina?
22.58
6) Real Madryt czy Barca (jako fanka piłki nożnej) XP ?
Nazwy niby coś mi tam mówią no ale...
7) Najfajniejsza biżuteria to .... 
Naszyjniki, najmniej przeszkadzają w codziennych zajęciach.
8) A jakie skojarzenie do podpunktu 8.?
Osiem - kolor magii (Świat Dysku).
9) Kurczę pomysły mi się kończą....
Numerki też to jakoś dobrniemy do końca.
10) A ty zadasz innym jakieś pytania ?
Nie.
11) Jak ci się podoba nowy wystrój blog ? :D
Fajny tylko zdjęcia w nagłówku nie są trochę zbyt "ciemne"?

I pytania Battery

1.Która lalka najbardziej cię  przypomina?
Nie ma tak brzydkich lalek XD, a taka jedyna która mi się kojarzy to dal Melize.
2.Masz jakieś już spełnione marzenie?
Tak, jest to kupno Jelly :)
3.A jakieś niespełnione?
Trzymając się tematu lalkowego to byłby ciemnoskóry męski dollfie z elfimi uszami (z takich co mam nadzieję jeszcze kiedyś spełnić).
4.Czego najbardziej się boisz?
Gwałtownych i nieuniknionych zmian w moim życiu.
5.Byłaś kiedyś na meecie?
Niestety nie.
6.W jakim mieście mieszkasz?
Małym ale ładnym. :)
7.Podoba ci się mój blog?
Tak.
8. Twoim zdaniem twoje zdjęcia są....
Niezłe ale brak mi ciekawych pomysłów na nie.
9. Jeśli wygrasz w totka to pierwsze co zrobizz to...
Pochwalę się rodzinie i podzielę nagrodą.
10.Ile kosztuje twoja wymarzona lalka?
Taka którą odpuściłam sobie lata temu? Jak ostatnio sprawdzałam to ok. 3 tys. dolarów (żywiczna Rozenka). A z tych realnych to na chwilę obecną ten pan kosztuje 535 dolarów.
11. Napisz proszę 3 fakty o tobie ;).
Ok, postaram się coś wymyślić:
   1) często jestem brana za młodszą niż w jestem dlatego nie lubię być pytana o wiek. Studentka brana za gimnazjalistkę, to trochę krępujące. ;)
   2) mam zerową orientacje w terenie, potrafię się zgubić nawet w drodze do łazienki w dwupokojowym  mieszkaniu w bloku u koleżanki. XD
   3) nie wiem czy można zaliczyć to do faktów ale nie wiem co jeszcze mogłabym napisać. Sprawdzaliście kiedyś jaki jest Wasz typ temperamentu? Jestem melancholikiem i na to zawalam tą całą moją pogodową depresje. :P

Dziękuję za nominacje, sama jednak łańcuszka dalej nie przekaże, wybaczcie.

A żeby nie było łyso, Jelly dostała nową bluzę z kapturem na ten wielki łeb. Za drugim podejściem się udała, korzystałam trochę z tutorialu Emigrantki, trochę własnej inwencji a trochę wzorowałam się na bluzach Rudej Myszy. I za drugim podejściem wyszedł taki komplecik:



Dzisiaj przyszły też zamówiona cieniutka włoczka, motki okazały się być mniejsze niż się spodziewałam ale raczej adekwatne do ceny:

Z białej i niebieskiej miała powstać pasiasta czapeczka, myślałam jednak że będzie trochę grubsza, ta bardziej widzi mi się na jakiś cieplutki sweterek. 

Ale na razie to będziemy się żegnać:


Do następnego wpisu. :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję miłego wyróżnienia !!!!
    A bluza dla maluszka jest doprawdy prześliczna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza i spodenki - rewelacyjne! Razem wyglądają całkiem jak piżama (gdyby nie kaptur) XP

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik skleciłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ganlany *___* zacheciłaś mnie, sama spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ale ze mnie to beztalencie XD
    Podziwiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale genialna Jelly ! <3 Udalo ci się nie ma co xp

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja pier...yyy : ja cię kręcę Jellly <33333333

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny komplet! I odpowiedzi ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super komplecik! Wyszedł ci perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyszedl!!!! Swietnie i nawet kapturek ma podszewke to juz jest wyzsza szkola jazdy! Material jest super,taki dres idealny do trampek :)
    Chyle czola:)

    OdpowiedzUsuń