niedziela, 28 października 2012

Zima na całego

Nie lubię śniegu i zimna, chcę z powrotem słoneczną jesień T-T.
Niektórym jednak taka pogoda odpowiada.
Nie przedłużając, pierwsze śnieżne zdjęcia Jelly 
(są dość mocno rozjaśnione ale bez tego nie bardzo byłoby coś widać).

- O ja...

- Pierwszy raz widzę tyle śniegu na żywo!

- Łiiii!

- Pomóż mi wstaaaać!






- Może uda mi się złapać spadające śnieżynki?



(tak wiem, tu poniżej wig jej się przesuną XD)

- Uch, mam dość

- Wracajmy już może do domu?


Jeszcze tylko kilka zdjęć kwiatków.





I jesteśmy w domciu :)
W końcu można usiąść z kubkiem ciepłej herbatki i popodziwiać biały puch przez okna.





I przekąsić coś słodkiego :)



Ale żaden pączek nie dorówna słodyczy tej buźki.



Panienki żegnają się z Wami.


Do następnej notki!

13 komentarzy:

  1. jak ona cudnie z tym kubeczkiem herbatki wygląda!!!no czysta słodycz!całkiem sporo śniegu u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale u Ciebie dużo śniegu :) Najbardziej podobają mi się zdjęcia jak Jelly leży w śniegu - tak fajnie się zapada :D Aaaaaa... i cudne ciuszki ma na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Zdjęcia fajne, no a Jelly cudowna. Śliczna z niej modeleczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia.
    Bardzo fajnie wyglądają te długie warkocze w śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbatka po zabawie w śniegu najlepsza < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaineresowania Masz co najmniej orginalne[tak bawią się dziewczynki moich przyjciół]Laleczka spodobała się Lenie.Moje zinteresowania odbiegają ale popatrzeć mogę? Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te zimowe zdjęcia i modelka na tle śniegu :) Bardzo mi się też podobają zdjęcia kwiatów pod śniegową pierzynką :)
    A herbatka na rozgrzewkę najlepsza
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń