poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Raz jestem, raz mnie nie ma

Wybaczcie że od jakiegoś czasu pojawiam się i komentuje "z doskoku".
Ruszyłam w końcu "cztery litery" i pstryknęłam kilka zdjęć Jelly, przyszły butki od mimi. 
A teraz, wygibasy z fotelem na parapecie:








O dyskomfortach zdjęć parapetowych słów kilka.

- Widzicie, to okno wychodzi na ulice. 

- A sąsiedzi lubią zaglądać w okna.

- No i właśnie... 

-... tego...

-... no nie wiem co ich obchodzi że robi mi zdjęcia. Z nudów chyba się gapią.

- I czasem trzeba się schować.

(Historyjka chyba tylko po to by pokazać ostatnie zdjęcie XD) 

I wygibasów ciąg dalszy:



- Kto chce z glana?




15 komentarzy:

  1. Ona jest prześliczna. I jeszcze takie włosy. Zazdroszczę i gratuluję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny fotel! :D Jelly pięknie wygląda, ma cudne włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ja, jest taka słodka ;D boski ten fotelik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a fotel robiony według instrukcji My Froggy Stuff:
      http://www.youtube.com/watch?v=WygYhe_PcMs

      Usuń
  4. Ona jest taka słodziutka :) Prześliczne zdjęcia a fotelik wyszedł Ci fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jest no i świetny fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja, ja chcę glany :D !!!
    Ona jest taka cudna, że chcę ją zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotelik, mam takie same glany tylko niebeiskie - są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka ona śliczna i jak fajnie pozuje! :) fotelik fajowy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze masz że lalka tak z toba współpracuje chętnie. Moja jak ma nie-dzień to nie ma zmiłuj - no fotos :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Milusio sie ogląda takie fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super foteczki :) A Jelly jest cudowna i ma rozbrajającą minkę :)))
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te glany :D Moim marzeniem jest je mieć we wszystkich kolorach, ale na razie inne wydatki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jelly jest taka śliczna, zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń