środa, 8 sierpnia 2012

Hmm...

Moja elokwencja i wyobraźnia do tytułów jak zwykle porażają :P. 
Książki skutecznie pochłaniają całą moją uwagę, zawsze kiedy zaczynam czytać znikam dla świata dopóki nie skończę. A stosik nazbierał się pokaźny. 
Jelly też dała się wciągnąć i chyba oddała we władztwo lalkarza ;D


Nie bardzo wprawdzie widać ale dokleiłam małej rzęsy... na jednej powiece XD. Przy drugiej klej się trochę polał i trzeba było wszystko zrywać dlatego oczko przysłonięte jest grzywką. Nie sądziłam że da się coś przy tym zepsuć, ech.


Najlepiej na tym czytelniczym szale wychodzi Landryna, ciuchy dla niej to "pięć minut roboty" więc w tak zwanym międzyczasie coś niecoś dla niej powstało. Takie tam między innymi:


Może ktoś wie czy butki na Lati Yellow od mimiwoo będą na dala pasować?  W opisie wprawdzie jest że będą za duże (o Te chodzi)  ale wymiary mają podobne do tych: TU i TU gdzie stoi że powinny być dobre a przynajmniej chyba nie spadać z nóg. Wolałabym nie kupować bez pewności wdzięczna więc będę za odpowiedz :).

7 komentarzy:

  1. Butki będą pasować spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą pasować :)
    Na pullip też pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jelly ma na sobie piękną sukienkę.
    Chciałabym mieć czas na przeczytanie książki.
    5555 na liczniku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam książki. Potrafię tak się wciągnąć, że nie jestem obecna. Ewentualnie jak ktoś podejdzie i zacznie mi krzyczeć nad uchem to zwrócę na tą osobę uwagę :P Już wolę nie wspominać ile czasu potrafię np. w Empiku przesiedzieć na dziale z książkami, bo aż wstyd ile rzeczy bym mogła zrobić w tym czasie... :P
    Słodka ta sukienka Landryny :3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czytać,choć ostatnimi czasy mam na to zbyt mało czasu....a landryna jest mega słodka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie książki też bym poczytała :) Niestety muszę męczyć chirurgię szczękową :/

    OdpowiedzUsuń