poniedziałek, 2 lipca 2012

Bo jak ma się za dużo rzeczy...

- No i gdzie ta torebka?

- Mam!

- A, tak. Hej, mamo! Idę z tobą do sklepu.

- Ktoś musi przypilnować byś za dużo nie wydała.
- o.o 

I kto tu robi za mamę?

W drodze niestety obitsu nam się posypało, dopiero w domu udało mi się je złożyć więc zdjęcie plenerowe jest tylko jedno.


Udało mi się znaleźć w rozsądnej cenie wigusia, ma być brązowy ale zdjęcia (i opisy) często są mocno przekłamane. Przydałyby się jeszcze nowe butki, baletki albo sandałki do sukienek.
Właśnie też odkryłam że mimiwoo ma malutkie guziczki, tyle się tego naszukałam XD, zamówi się jakieś przy okazji. 

10 komentarzy:

  1. Ona jest przesłodka!!
    Jakbyś chciała pozbyć się jej wiga, to daj mi znać, bo właśnie takiego szukam :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wig to szmata łysawa (na drugim zdjęciu widać prześwity materiału), nie do odratowania raczej; włosy są upięte w kok żeby się to w oczy nie rzucało. Do szału mnie doprowadza i wolałabym tej cholery dalej nie przekazywać :).

      Usuń
  2. Uwielbiam Jelly jest taka śliczna!
    Mam nadzieję, że nic się nie zgubiło z obitsowych części?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kawałki dotarły do domu :).

      Usuń
  3. Moje panny zieleniały z zazdrości widząc tą stertę ciuszków ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to mówią - idiota ma porządek a geniusz panuje nad chaosem :D
    Dobry bałaganik nie jest zły ;)
    Jells jest cudna. Proszę powtórzyć feralną sesję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj próbowałam i wolę nie pisać co nas tam spotkało (Jelly jest cała i zdrowa choć niewiele brakowało).

      Usuń
  5. Ludzie którzy potrafia robic lalka ubranka powinni zostac objeci ochrona. Cherry nie ma prawie nic do ubrania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tego jeszcze tak dużo choć przydałoby się jakieś pudło z przegródkami bo torebki rzeczywiście znaleźć nie mogłam XD.

      Usuń