niedziela, 10 czerwca 2012

Podwórkowy spam

Na początek przepraszam że nie pojawiam się na waszych blogach i tylko sporadycznie rzucam komentarzami, mam trochę zamieszania na uczelni a dodatkowo zbliża się sesja więc staram się bloggera nie uruchamiać bo jak już zacznę czytać to koniec, to zbyt wciąga ;).
Dzisiaj jednak była zbyt ładna pogoda by kisić się w domu z książkami, postanowiłam więc wziąć gdzieś Jelly, chociaż na plac koło domu.

 *Siedzi grzecznie i czeka*
- Dobrze Jelly, możemy już iść tylko weź Mufiego. Cały czas siedzi w domu biedaczek. 

- Jasne mamo, już go trzymam.

*Wiele wyrażające sprzężenie XP*

- Ale na dworze strasznie mocno grzeje, chyba powinnam założyć kapelusik do ochrony przed słońcem.

- Pożyczam sobie, wkrótce oddam a na razie masz mój na zastępstwo. 

Jelly wśród porcelanek. 

- I jesteśmy na zewnątrz. Teraz można się poopalać, w cieniu oczywiście żeby nie dostać udaru.



- Mam w butach a ja boso muszę biegać.





- Trzeba tu trochę posprzątać.





 
Mam nadzieję że małe pieski nie są tak niszczycielskie jak małe Blythe.

- Papatki!

11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Boski ten kapelusik ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. hihihi,niezłe odniesienie do Niszczycielskiej Teddy :P

    fajny plenek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe :D Fajne zdjęcia
    Pomocna dziewuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas cały czas pada, zazdroszczę pogody :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna sesyjka.
    U mnie ciągle pada, a ja też mam takiego pieska;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, a w kapelusiku Jelly wygląda przesłodko ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jej w kapeluszu!!! Zdjecia super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki cudny kapelut! :D a z uruchamianiem bloggera to rozumiem, ja to w ogóle nie wchodzę bo jak mnie wciągnie to od razu na parę godzin :|

    OdpowiedzUsuń
  9. ma ślicznego wiga <3 zapraszam do nas: http://blueberry-cakess.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hhahah fakt mam nadzieję, że pieski nie są tak niszczycielskie bo zamieszkało u mnie kilka piesków LPSków :D i kot i miś :D
    Fajna ta sesyja :D

    OdpowiedzUsuń