sobota, 2 czerwca 2012

Na Dzień Dziecka

Wczoraj...

 *zamyślona*
- Jelly?


 - O co chodzi?
- Mam dla ciebie prezenty z okazji Dnia Dziecka.


 - Serio? To na co czekasz? Daj mi je.


- Już, już. Te są od cioci cioci Ozuszki.

Tycie książeczki :):

 Z tycim tekstem i zdjęciami


 - To nie wszystko! Dostałam też portfelik i długopisik :D.


 
 - Od teraz mamo musisz dawać mi kieszonkowe żeby portfelik nie był pusty.
- Ech, ty...


 - Na razie masz lalkę ode mnie.


 - Dziękuję ciociu Ozuszko. Dzięki temu nie będę się nudziła w deszczowe dni :).


Po chwili już jedną przeglądała a jako ("mentalną") ośmiolatkę najbardziej zainteresowały ją obrazki z "ładną panią" :D.

Nagrody z konkursu doszły w prawdzie już w środę ale postanowiłam przetrzymać je do święta małej, miałam nadzieję też na poprawę pogody.
Szczęka mi opadła na widok zawartości paczki, wszystko jest niesamowicie dokładnie wykonane i malutkie. Poza drobiazgami dla Jelly były też cudne kolczyki.:



Ozuszko! Dziękujemy Ci przeogromnie :*.
Bonusik ;)


- Najlepiej będą wyglądały na mnie.

15 komentarzy:

  1. ale cuda dostałyście! zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, ha, ha padłam jak zobaczyłam ostatnie zdjęcie :D
    Super, że się wszystko podoba - kurcze nie wiedziałam, że ona to taka "nieletnia" jest - następnym razem bajki będą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuda same więc jak miałoby się nie podobać :). Mała jest ale ciągnie ją do "dorosłych" rzeczy, szybko wszystkie książeczki ogarnie :D.

      Usuń
  3. Ale cudenka dostalyscie. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się obłowiłyście! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Heheheh kolczyki chyba za duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka ta twoja lala. Ile za nią dałąś

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuedeńka dostałyście :D Fajna lallal

    OdpowiedzUsuń
  8. w sprawie zamówień lalkowych miniatur proszę o kontakt mailowy: natajka89@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zrobiłaś jej dziurki w uszach ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgrzaną nad świecą cieniutką agrafką.

      Usuń