środa, 27 czerwca 2012

Mały leniuch

Stęskniliście się za większą z moich paskud? Oto co Jelly porabia całymi dniami gdy zajmuje się Landryną:

- Idź sobie z tym aparatem. Mi tu dobrze, nie mam ochoty na żadne zdjęcia.
Nie wygłupiaj się, nie możesz cały czas leżeć w piżamie.

- A właśnie że mogę, mam wakacje!
(szeptem) - *Ty cały rok masz wakacje* 
- Wracaj sobie do tej rudej zarazki.
-*A więc o to chodzi* Ale teraz nie chcę jej przeszkadzać...

- No to nie mój problem, czytam!


I nie odezwała się już przez resztę dnia. 
Jak widzisz Elianko nic małej nie dolega tylko jest trochę zazdrosna :).

A Landrynka?


Zostawmy ją lepiej samą :).

19 komentarzy:

  1. alez ona ma ślicznego wiga i piżamkę, zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A wig to straszne siano, idzie wkrótce do wymiany.

      Usuń
  2. Zazdrosna :-) miejmy mandzieje, ze jej przejdzie, a landrynka romansuje, no, no.....

    OdpowiedzUsuń
  3. mała zazdrośnica ;D daj jej coś w prezencie od razu minie foch xD
    Landryka z Cielem ?0.0 wow straszliwie jej zazdraszczam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę coś kombinować :).
      A ostatnie zdjęcie to pomysł mojej mamy XD.

      Usuń
  4. No, jestem usatysfakcjonowana. A Landynce nie wolno przeszkadzać. Romans z Cielem to nie w kij dmuchał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja BARDZO się stęskniłam :D
    Mały zazdrośnik z Jelly :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to masz przerąbane :D zazdrośnica ci nie da żyć :D
    A Landryna nieźle, nieźle :D Love is in the Air :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki foch! XD
    No, to teraz musisz ją jakoś przekupić, czy coś. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Landryna Ciela wyrywa? :D hahaha :D

    Jelly ma świetną koszulkę (czy tam pizamkę, jak wolicie) :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne Fotki. Jelly jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia - ostatnie przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hehehehe,mała zazdrośnica!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa jaki śliczny Cielaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jelly jest przesliczna ;3 gdzie kupowaas jej obitsu ? :>
    zapraszam do mnie ;) http://cherry-cookiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje a obitsu jest z stąd :) :
      http://www.mimiwoo.com/

      Usuń
  14. Miuki podobno buty od starszej generacji Polly Pocket pasują można je dostać na ebaycu ale za drogo wychodzi przesyłka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te co podlinkowałaś to właśnie starsza generacja o ile dobrze rozumiem :) nowsze PP mają większe stopy - Blue Berry jest z nowszej generacji i jej buciki są o wiele za duże na LPS Blythe

      Usuń