niedziela, 20 maja 2012

Sportowo


- Hm.

- No dawaj.

-  Ju łona fajt?

- Jeeeeee...

 - Jestem mistrzem!!!

 - Już mi się  to znudziło.

Kariery bokserskiej raczej jej nie wróże.
A teraz się chwalimy, dotarły nagrody z konkursu organizowanego przez Morellową. W paczuszce zaś same śliczności,  przepiękna sukienka dla Jelly:

 Oraz kolczyki w kształcie kawałków truskawkowego tortu (które pewnie wylądują na lalkowym talerzyku).

Był jeszcze batonik ale został pochłonięty niemal natychmiast po otwarciu paczki.
Wszystko to na żywo jest dużo ładniejsze niż na zdjęciach.

6 komentarzy:

  1. HAHAHH nie no jak zobaczyłam ją w rękawicach bokserskich to prawie padłam wygląda w nich tak zabawnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rękawice :) Gratuluję wygranej, sukieneczka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wygląda w tych rękawicach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. padłam! bosko wygląda! hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka nieduza a jaka bojowa:]
    Fantastyczne rekawice:] Czad!
    No i te kolczyki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super !

    zapraszam wszystkich do mnie na konkurs :)

    http://visnafashion.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-first-contest.html

    OdpowiedzUsuń