wtorek, 22 maja 2012

Smród, brud, stopiony plastik i obitsu

Tak więc, wczoraj odebrałam z poczty obitsu, spodziewałam się że przyjdzie w ten czwartek nie byłam więc pewna co właściwie w paczuszce się znajduje gdy po nią szłam. Domyślałam się wprawdzie (dzięki sugestii siostry) ale dla pewności otworzyłam ją w drodze do domu. Obitsu jest już założone a korzystałam z instrukcji Rudej Myszy. 
Muszę się teraz przyzwyczaić do nowego ciałka, różni się ono dość mocno od oryginalnego Dalowego i wydaje się być jakieś dziwne.
Druga rzecz, przekułam młodej uszy, gdyby wcześniej wiedziała co mnie czeka chyba bym zrezygnowała. Pierwsze zajęło mi masakrycznie dużo czasu, drugie choć poszło szybko omal nie skończyło się blizną a'la "tunel domowym sposobem". Jakoś się jednak udało, czy było warto? Ocenicie sami.
- Oto nowa, odmieniona ja.



Jeszcze tyko nowy wig i może oczka a będzie wyglądać tak jak ją sobie wymarzyłam.

9 komentarzy:

  1. Ona jest prześliczna mi się wydaje że się opłacało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie odmieniona Jelly! Jeszcze docenisz walory obitsu, te pozy - bezcenne :)Ja też mam takie samo obitsu, tylko Dala jeszcze nie mam....

    OdpowiedzUsuń
  3. A my na obitsu wciąż czekamy :c
    Jelly jest śliczna, a obitsu ma świetne możliwości ruchowe, nie ma co tego porównywać z dalowym ciałkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem się opłaciło bo Jelly wygląda super :)
    Ja zbieram na Obitsu dopiero :D pierwsza w kolejce Sora bo ma najgorsze ciałko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak się pieniądze idą na kolejne lalki a nie na odpicowanie tych co się ma :D.
      Żarcik oczywiście, sama bym tak zrobiła (a nawet chciałam XD). Oby szybko udało Ci się zebrać potrzebną sumę, trzymam za to kciuki.

      Usuń
    2. Hihi trafiony zatopiony :D ale łatwiej mi teraz zbierać mniejsze sumy na obitsu niż takie duże na lalki - po prostu korzystałam z okazji, że mogę je kupić bo potem może być różnie :)

      Usuń
  5. Ślicznie jej w kolczykach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie jej w kolczykach. Nabrała jeszcze większego uroku. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki zdecydowanie do niej pasują! Wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń